یخچال فریزرهای الکترواستیل

قطعا همگان با محصولات الکترواستیل آشنایت دارید. این شرکت تولید کننده ی انواع یخچال فریزرهای خانگی، صنعتی و فروشگاهی می باشد که دارای 3000 پرسنل و ظرفیت تولید 50000 یخچال فریزر خانگی را دارد و توانسته در بازار ایران جایگاه بسیار خوبی را کسب کند.  از انواع یخچال فریزرهای الکترواستیل میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :

یخچال فریزر ساید بای ساید – فریزر اداری – یخچال اداری – یخچال فریزر دوقلو – یخچال فریزر

درباره ی کیفیت یخچال های الکترواستیل حرفی برای گفتن نیست چون همه واقف هستیم که این شرکت یکی از بهترین یخچال فریزرهای تولید ایران را در اختیار دارد. از موفقیت های خوب شرکت لوازم خانگی الکترواستیل دریافت گواهینامه و اختراعات بی شمار می باشد که در طی 6 ماه گذشته 3 اختراع را به ثبت رسانده است. چشم اندازهای شرکت الکترواستیل بشرح ذیل می باشد :

افزایش ظرفیت تولید و تلاش در جهت متنوع کردن سبد محصولات خود متناسب با آخرین تکنولوژی روز جهان

شناسایی نیاز مشتریان و رفع آنها

برنامه ریزی های متعدد برای ارائه ی خدمات پس از فروش بسیار قوی در سراسر ایران

احترام به محیط زیست

تلاش در جهت کاهش هر چه بهتر مصرف انرژی

 

در خصوص قیمت یخچال فریزرهای الکترواستیل باید گفت : چون این شرکت در داخل ایران اقدام به تولید یخچال فریزر می کند در نتیجه هزینه های موجود به مراتب پایین تر از سایر برندهای خارجی می باشد. و به همین منظور است که قیمتی پایین تر از یخچال فریزرهای خارجی دارد. الکترواستیل تا 30 ماه محصولات خود را گارانتی نموده و از خدمات پس از فروش قوی نیز برخوردار است، پس نگران این موضوع نباشید.

سخن آخر اینکه اگر تصمیم به خرید یخچال فریزر الکترواستیل گرفتید، میتواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

موضوعات: برند های تجاری ایرانی  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...